Tema: Re: KKK tarybinei sistemai?
Autorius: neklausiu
Data: 2012-10-11 14:13:36
"Vytautas" <kazkoks@pastas.lt> wrote in message
news:k561ij$qa8$1@trimpas.omnitel.net...
>o neplanuoja keisti esamos sistemo is kokia nots kita, pasistayti
>akumuliaciniu? ar bijo ne savitakes sistemos?
> viadrus u26 gerai, tik as siulyciau imti kad ir 6-8 sekciju +
> akumuliacine. aisku kainuos daugiau toks geris. bet pasijaus daugiau
> komforto - pastovesne temperatura bus
As turiu ir kaimynas turi Viadrus U22/U26. Patenkinti. Pas mane buvo
samatiokas, perdariau i priverstine cirkuliacija ir labai patiko, nes
greiciau silti pradeda, neuzverda peciuj vanduo, kai tuo tarpu virsuj dar
neisilo. Manyciau, kad reiktu min. 6 sekciju, nes pas kaimyna naujas namas,
5 sekciju katilas, 125m2 sildomo ploto, be akumuliacines
..