Tema: Re: termoreguliatorius grindys+radiatoriai sistemoje
Autorius: priest
Data: 2012-10-11 09:38:34
Pas mane pirmam aukšte ir radiatoriai , ir grindinis. Radiatoriai su
reguliavimo galvom, grindinis turi kelis reguliatorius ( sudėtus skirtingose
vietose, skirtingiems žiedams), kurie reaguoja į kambario oro temperatūrą.
Ant grindinio kolektoriaus yra pavaros, kurios reguliatorių signalo pagalba
uždarinėja/atidarinėja srautą į grindinį šildymą. Viskas veikia puikiausiai,
jokio inertiškumo nesijaučia. Tikrai yra kažkokia ekonomija, ji nėra super
didelė, bet tikslų skaičių nelabai išeina apskaičiuot.

priest