Tema: Re: termoreguliatorius grindys+radiatoriai sistemoje
Autorius: DasI
Data: 2012-10-10 17:16:33
Ar tchia turima minty, kad ta pati patalpa shildoma ir nuo radiajtoriu ir nuo grindu? - Kogero ne.
Tada jei tik grindis reguliuot, kolkas tik teorijoj(viskas paruoshta bet dar neyjungta), tai turetu but
imanoma ivertinant inertishkuma - jei paprastas termoreguliatorius, tai tiesiog paankstinti
ijungima/ishjungima ir kazkas vistiek turetu gautis. Ash darysiu eGzperimenta su atseit kazkiek
adaptyviais termoreguliatoriais(Devireg 550), shits be to turi grindu ir oro temp daviklius, tik tiek
kad gamintojas ji sukure elektrinems grindims visu pirma, taijgi - zhiuresiu kas ten man gausis... :)
Tiesa, pas mane tie patys reguliatoriai sudeti visose patalpose, ir vienose jie tures reguliuoti grindis,
kitose radiatorius.