Tema: Re: dumtraukio sklende uz/pries ?
Autorius: Sail
Data: 2012-10-10 09:04:54
Tas pats galioja zidinio kapsulems tai tikrai. Motina pirko prancuziska
kapsule, manes neklause, tai toks sudas, kad blogiau nebuna.

Kokios nekiauros as ir neatsakysiu. Pradzioj pasirinksi, skardine ar ketine.
Ketiniu yra veisliniu, tokiu kaip Jotul, tos bus tvarkoj.
Su skardinem tai deja blogiau, kol nepamatai, kaip dega, sunku pasakyti, bus
gera ar nelabai. T.y. bloga gal ir atpazinsi iskart, o atrodanti gera dar
toli grazu nereiskia, kad tokia ir bus.

Labai svarbu sandarumas, jei jo nera, tai pizdec is karto. Jei daug maz
sandari, tai jau puse bedos, reiskia degima daug maz reguliuos tikrai.
Toliau jau konstrukcines ypatybes, tokios kaip kiek ikais vidus, koks stiklo
atstumas ir ar stiklas kais normaliom salygom iki nusivalymo, ar degs duju
generaciniu rezimu.

Turiu kazka panasaus i sita
http://www.haassohn.com/de/produkte/kaminoefen/produkt/0426215060000.html,
tik ceku gaminta pagal licenzija. Kiek metu stovi, atsidziaugt vis negaliu.
Idealiai dega, nera priekaistu absoliuciai.

Kita krosnele va tokia
http://www.profistavba.eu/en/Stoves/319-ABX-Arktis-8-stainless.html. Tai
gaminys siaip sau, pusiau su bybiu kaip sakant. Bet iki gero dar daug
truksta.
Degimas ne tas. Panasu, kad pakankamai neikaista vidus, ir (va cia gal
kamino sklende padetu) gal but per didele trauka, kai ikaista viskas.