Tema: Re: dumtraukio sklende uz/pries ?
Autorius: Arvydas
Data: 2012-10-10 08:51:17
o kokios krosnelės nekiauros?
ar tas pats galioja ir židinio kapsulėms?

Arvydas

"Sail"  parašė naujienų news:k5320c$ui5$1@trimpas.omnitel.net...

As vienoj idejau, kitoj ne. Bet idetos niekada nenaudoju, nes  pilnai
uztenka krosneles reguliavimo. T.y. normalioj krosnelej degimas gerai
reguliuosis oro padavimu.

Itariu, sklende ne ka pades, nes jos nera skirtos uztdaryti skyle pilnai, ir
dumtrauky liekanti skyle bus daug didesne, nei krosneles oro padavimas.Tad
pratekanti ora ribos padavimo skyle bet kuriuo atveju.

Jei krosnele nusipirksi kokia prancuziska, kur viskas kiaura, tai sklende
vamzdyje gal ir turi prasme.