Tema: Re: Hansgrohe Ecostat E problema
Autorius: DasI
Data: 2012-10-09 14:07:20
On Tue, 09 Oct 2012 09:12:06 +0300, Laimis wrote:

> Hansgrohe įkūrė Hans Grohe. Grohe buvo jo sūnaus firma (dabar jie
> konkurentai). O apie tai, kad esi matęs James Bond filmus jau kažkaip
> tikėjausi, sorry...
> Ir kokį čia kampą reikia pagauti, žinant, kad tai (ir pats brandas ir
> konkretus gaminys) toli gražu ne pigiausias iš kurio gali tikėtis ir
> reikalauti atitinkamos kokybės.

Vien zho uzsukau pas dyleri, kartu stende apsizhiurejom, kabo 6 Hangrohe termostatai, visi tie patys kaip ir chia:
http://www.celsis.lt/vandens-maisytuvai-ir-sensoriniai-prietaisai/hansgrohe-vokietija/termostatiniai-maisytuvai/?lang=2
Puse ju kaip matosi yra vien tik dushui, o kiti 3 kombinuoti - kranas/dushas. Taijgi visi tie kombinuoti juntamai
sunkiau sukiojasi nei atitinkamas modelis tik su dushu. Ecostat 1001 SL - toki turejau senam bute - su juo bedos nera
ten yra kur kabinti sukant. Ecostat S irgi turi tokius atsikishimus uzh kur galima normaliai paiimti. O vat Ecostat E,
deja rankeneles forma tokia, kad sukimui reikalinga trintis. Dyleris dar bande pas remontininkus paklausti, bet kaip ir
reikejo tiketis nieko gero niekas nepatare. Dyleris tik taip labai nenoriai puse lupu uzhsimine apie keitima, nu bet ash
puikiai suprasdamas tuos prekybininkus ir juo labiau, kad jie man nieko blogo nepadare, prieshingai - su jais kaip tik
man geriausiai dekesi bendrauti, del ko ish ju ir pirkau.