Tema: Re: Hansgrohe Ecostat E problema
Autorius: Laimis
Data: 2012-10-09 00:46:04
DasI rašė:

> renkenele pasukti, bet jei nors bisky muiliuko - shakes. Pretenziju
> paradvejui reiksti normalaus pagrindo kaip ir nera, nebent paprashyti

Čia gi Grohe, Hans Grohe: už tuos pinigus tegu atgrochina tokį
egzempliorių, kuris ir funkciją atliktų, kaip priklauso. Kažkur esu
čiupinėjęs kelis vienetus panašios konstrukcijos, tai sukinėjosi gana
lengvai (intuityviai ir su muilu nebūtų didesnių problemų). Tai arba
taviškis dar neprasitrynęs, arba galėtum pareikšti pretenzijas dėl
sunkaus sukinėjimo, kas Grohe tikrai netinka. Galima gi pasukinėti
ekspozicijos stenduose, paprašyti pačiupinėti keletą kitų egzempliorių
ir blogiausiu atveju paprašyti pardavėjo atstovo užsukti vandenį muilina
ranka. Kur pirkta? (gal pardavėjas pakankamai profesionalus atstovas,
teiktųsi aiškintis problemą, pasiūlytų pakeisti ar sutepti
kasetes/kartridžus).