Tema: Re: varzu matavimas
Autorius: Arvis
Data: 2012-09-14 20:07:23
"Evaldas" <sanya@takas.lt> parašė naujienų pranešime:k2uvoa$p6q$1@trimpas.omnitel.net...
> Tu pirmiausia pasidomek ar tikrai didinant galia tebereikia tu varzu
> matavimu ir pazymos is VEI..

Didinant leistinąją naudoti galią, prijungiant naujai, keičiant 1F į 3F reikia ir dabar.
Ir matavimų ir VEI pažymos. Tik tas "reikia" gana skirtingai pasiekiamas skirtinguose regionuose :)
Nereikia atskiriant objektus ir dalijantis galią (pvz., su žmona nebedraugauju, pasidalinom namą, turėjom 10kW, abiem po 5 - tada reikia atestuotos įmonės tipinės formikės, kad tinklai atskirti) ir dar keletu atvejų.

> Man rodos merguzele kartoja seniai ismokta dainele todel, kad jos niekas
> neismoke naujos.
> (pasitikslinti geriausia toje pacioje VEI)
> O su matavimu yr visokiu variantu, jei tikrai matuot tai 60min tikrai
> neuzteks.

Jei daryti sąžiningai, tai tikrai ne. Toli gražu.
Dar prie visko 56 Lt VEI reiks atiduoti.