Tema: Re: varzu matavimas
Autorius: Evaldas
Data: 2012-09-14 13:09:14
Tu pirmiausia pasidomek ar tikrai didinant galia tebereikia tu varzu
matavimu ir pazymos is VEI..
Man rodos merguzele kartoja seniai ismokta dainele todel, kad jos niekas
neismoke naujos.
(pasitikslinti geriausia toje pacioje VEI)
O su matavimu yr visokiu variantu, jei tikrai matuot tai 60min tikrai
neuzteks.