Tema: Re: Pušeliu sodinukai
Autorius: kg
Data: 2009-04-30 10:01:01
tai pavieshink drasuoli savo sklypo koordinates
jei manai kad tu gali sprest kaip turi atrodyti kito savininko zheme
atvazhiuosiu prishiksiu pas tave, shiukshliu atveshiu, su keturachiu kokiu
atleksiu pasidraskyt
ar keturachiu trasa pasidarysim su chebra
ar tau gaila ?
ar tu manai kad tik tavo nuosavybe yra neliechiama ?
ir mano reikalas kas mano sklype auga - ar usnys ar pushys ar javai - ne
miestiechiui sprest

deja ash zhemeje kuria nusipirkau jau apsisejusia pushelem ir berzheliais -
ishsaugojau juos visus, ir dar puse hektaro pats apsodinau
kitoje dalyje toliau ukininkaujama

ir dar kartoju kad ne vargsham mieschionim sprest kas mano zhemeje turi augt
pats nuspirk ir daryk paskui ka nori su ja
o jei neishmanai ish kur gaut savaiminiu pushu tai neskleisk savo
neishmanymo vieshai
dar paskleisk kad prie Gedimino pilies ar kokio dvaro begriunanchio yra
senoviniu raudonu plytu niekieno ir vazhiuokit rinktis kam reikia - atsiras
kurie patikes

oi kaip reiktu lietuvoj sugrazhint pirshtu ir ranku kapojima  uzh kesinimasi
i svetima nuosavybe
gal tada pajudetume link skandinavishko mastymo
nes kitaip atrodo sunku ishsivaduot ish tarybinio mastytmo, net ir
jaunesniai kartai

kg