Tema: Re: Pušeliu sodinukai
Autorius: Sauliusv
Data: 2009-04-29 16:45:59
O tai geriau keli ha usniu priauge ir tarpe ju uzsiseje pushu , berzu ir
kieciu  ? Shiukshliu priversta ? O pushaites jau ginsi su grebliu ?
Ash nekalbu apie atveji kai uzsodintas mishkas ir ryte randi tushcia lauka -
nukasta ir nuvezta.

Ash kalbu apie medzius, kurie auga ne mishko zemej ir kurias savininkas
artimiausiu metu gali sunaikinti.

Visas tas savaime suzelusias pusheles nupjaus ir uzars. Gal vel pieva
pavers.
Normaliai. Nedegradai ?

O shiaip pasidomek nuejes i seniunija - ka reikia daryti su nuosava zeme,
kad nereiktu cia putotis.
Nustebsi suzinojes, kad ja reikia shienauti ir priziureti.

Sauliusv