Tema: Re: del betoniniu grindu sumustinio
Autorius: new
Data: 2009-04-28 10:28:12
kam antram aukste polistirolas kur nesildomos grindys?

o ir kur sildomos grindys as nedejau, kad butu geriau akumuluojama siluma i
perdanga(pas mane KK katilas, taip kad inertiskumas 1 vietoj).

del smelio uznesimo i 2a - betonuotojai pripucia jo pries betonuodami su
siurbliu jei nereikia paskui gaisti laiko polistirolo dejimui...

kainos kaip ir normalios, tik 2a paruosimo kv kaina galima butu mazinti nes
nereikia nukasineti smelio..