Tema: Re: del betoniniu grindu sumustinio
Autorius: eimaz
Data: 2009-04-27 21:32:43
dar galit ir pakomentuot kaina. ar normali siom dienom 40Lt/m2 su viskuo?
ieina smelio 10cm nukasimas, i 2 auksta smelio/zvyro uznesimas/palyginimas
ant ploksciu.
1a 10cm EPS-100, 2 pleveles, betonas 6cm, kur nesildomos grindys  -5,5.
garaze viskas tas pats tik 9-10cm betono.
2a aukstas kaip ir tas pats, tik 5cm polistirolo EPS-100 ir plevele 1.

bandant skaidyt kaina, gautusi mazdaug taip +/-:
6Lt paruosimo darbai
4Lt visokios papildomos medziagos (pleveles ir t.t.)
10Lt darbas betonavimo
10Lt medziagos betonavimo
12Lt polistirolas

Antram aukste 5cm maziau polistirolo, tai kaina suapvalinta iki 40Lt.