Tema: Re: reikia savadarbes neregistruotos priekabos i kaima
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-27 16:18:23
pagal sia logika-naudojant miskovezi tik rastams iki plento nuvezti-nereikalinga registracija? Siaip reikia KET skaityt-bet transporto priemone yra transporto priemone. Atprate esam laikytis taisykliu, tad kai girta kaimyna policija pagavo dulketu keliu dviraciu vaziuojanti ir liepe papusti, ipaise bauda 600 lt , kiek nustebau ir as.......KAip ir viskas teisingai-dviraciu vaziavo, o ne stume :) Tad klausimas turetu skambet sitaip-kas trukdo policinkui, sustabdzius keliuku vaziuojanti koki traktoriuka su meslu, pareikalaut traktoristo teisiu, tvarkingos registracijos , draudimu ir tech. apziuros visu transporto priemoniu? O pasiteisinti, kad neturi pinigu nepavyks-policija nebesidiorgina-kaip taisykle anstoliai randa tinkamu svertu :)