Tema: Re: reikia savadarbes neregistruotos priekabos i kaima
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-27 14:27:48
na, zinant dabartine mentu materialine padeti, keista kad jie dar neatvaziavo. Taigi -konkretus banknotai aplink  kaimus vazinejasi :) Nei pasaloje tykoti, nei maskuotis, nei sertifikuotu matavimo prietaisu turet-atvaziavai i lauka ir turi :) Pakanka , kad trasporto priemone ratus turetu ir prie kitos tokios pat su veikianciu varikliu butu prijungta :)