Tema: Re: koki kabeli nuo elektros dezutes iki namo
Autorius: niu
Data: 2009-04-27 14:12:46
AMB rašė:
> siaip sakyciau 6 kvadratu penkiagysli, bet kad toks didelis atstumas, gal ir
> storesni reiktu, o tai laido gale nieko nebeliks paskui :)
>
> "eimaz" <eimaz@nomail.lt> wrote in message

mano kuklia nuomone tokiam atstumui varis nemažiau kaip 10 kv.mm2, bus nuostolliu apie 1 procenta;

ziurint i perspektyva nepamaisytu pastorinti kalbeli iki... (pagal kisene);

ivertinus kaina vertetu pasvarstyti aliuminio kabeliu klojima, atatinkamai pagal norima galinguma

kokreciu atveju prie 10kW ne mažiau kaip 4x16 Al velgi bus nuostolio apie 1propcenta.

nuostoliai turiu omeni itampos nuostolius