Tema: Re: koki kabeli nuo elektros dezutes iki namo
Autorius: bzik
Data: 2009-04-27 13:51:30
Kaip jau buvau minejes, turejau labai atsargu elektrika, megstanti rezervus
:)
35m kabelio, dabar 9kW. Paklotas 5x16mm2 varis. Pagal RST butu pakake 5x6
aliuminio. Svarstem apie 5x10vari, bet gyvenimas ilgas, kas laukia nezinia,
tad pakasiau ka liepe ...:) Gylis 70 cm ir ties pamatu per metra nuo jo.
Tam paciam griovy atskirais kabeliais 2vnt 2,5mm2 , 1vnt 1,5mm2 ir 5cat
kabelis. Del video nezinau ar nereikejo. Visi kabeliai skirti klojimui
zemeje, sukisti i atskirus plastos techninius vamzdzius.