Tema: Re: pagalbinio darbininko
Autorius: Gintas
Data: 2012-09-11 12:22:03
Chebra-ne apie sumas sneka. Sneka apie tai, kad duodami pinigai "juodai"-tai nereiskia, kad balvonas tiek ir uzsidirbo duonai nusipirkti. O stai  baltai gautus pingus-gali visus duonai isleisti, nes tai jau pinigai atskaiciavus soc. garantijas, neinvestuojant i darbo irankius (tegu ir i plaktuka ar kastuva) ir tikimybe gaut kazkokia pensija ateityje.  Nepavyksta man paaiskinti .......

P.S As greziau skyle betone pas zmogeli su savais Hilti irankiais. Panorau pabandyt :)  Zmogus duodamas man 200lt vis burbejo, kiek as daug per diena uzdirbu. Nes jis NUOSIRDZIAI lygino sia suma su savais , darbe legaliai gaunamais 100lt. Man nepavyko jam, kaip ir jums isaiskinti, kad jisai uzdirba per diena daugiau , nei as!

"Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:k2k4go$g9t$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
>

> "sharkius"  parašė naujienų news:k2iqv2$kc1$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Bet tu suprask, kad visa diena uz 200lt tau niekas skyliu betone su savo
> iranga, negrezios:), sumokesi tiek, kad greziotojui atsipirks ir karunos
> po 6000 ,ir perforatoriai po 30klt, ir atostogos prie vidurzemio juros,
> ir dar atsides kokiam brangesniam pirkiniui, apie kuri uz 2klt/men
> dirbant, nelabai ir pasvajot iseina... Cia kalbama, kad balvonai is
> skelbiu.lt, uz 200lt dienai, geriausiu atveju savo pirstines atsinesa,
> kurios, nu sakyk kaip nori, bet trecdalio uzmokescio tikrai netraukia..

>>> amortizacijai. As va sakau kad nixuja niekas ten irankiu amorticazijai neina, ar neina juntama
>>> dalis