Tema: Re: pagalbinio darbininko
Autorius: Arj
Data: 2012-09-10 10:23:04
kaip pirstu I aki. kitas "zemiskesnis" pavyzdys - bobcat'ai. irenginys brangus, bet ir apmokejimas -
100Lt/val (min 2h) + 100 atvezimas = min uzsakymo kaina 300Lt, o pajamos per diena - 0.5-1kLt
gaunasi, vilniaus salygom dirbti galima beveik nenutrukstamai - uzsakymu yra, eilej pastovet reikia
bent pora dienu. Bobcato ir mikriuko jam tampyti amortizacines islaidas gali paskaiciuoti pats,
naudoti bobcatai (~5metu senumo)  LT po 50-70kLt stumdomi

"sharkius"  parašė naujienų news:k2iqv2$kc1$1@trimpas.omnitel.net...

Bet tu suprask, kad visa diena uz 200lt tau niekas skyliu betone su savo
iranga, negrezios:), sumokesi tiek, kad greziotojui atsipirks ir karunos
po 6000 ,ir perforatoriai po 30klt, ir atostogos prie vidurzemio juros,
ir dar atsides kokiam brangesniam pirkiniui, apie kuri uz 2klt/men
dirbant, nelabai ir pasvajot iseina... Cia kalbama, kad balvonai is
skelbiu.lt, uz 200lt dienai, geriausiu atveju savo pirstines atsinesa,
kurios, nu sakyk kaip nori, bet trecdalio uzmokescio tikrai netraukia..

On 2012.09.08 16:03, Gintas wrote:
> [...]
> uzdarbio dalis eina pridetinems islaidoms. Kita dalis turetu eiti mokesciams arba........arba
> tenka rizikuoti. Taciau netgi rizikuojant-ligos atveju tau niekas pinigu nemokes! Ir atostogu
> neapmokes! Ir iseitines negausi, darbams pasibaigus. Ir zuvus darbe-seima neismokes.  O stai
> legaliai dirbantis-visa tai gauna PLIUS prie savo algos.  Todel ir sakau-legaliai uzdirbes imoneje
> tarkim 100lt per diena, tu realiai uzdirbi daugiau, nei zmogus gaves "juodai" 200lt per diena,
> taciau dirbes su savo irankiais ir su savo rizika. O eiliniu pilieciu akimis-atrodo, ohoho-tik
tuo pats teuzdirbu tik 100.