Tema: Re: Pamatu irengimas
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-09-08 08:28:44
nu atsiųsk ir man geologiją, žvilgtelsiu. Niekaip nenorisisi tikėt kad gali
reikt 5m polių. Gi polis gali dirbt ir prastame grunte savo trintimi, gal to
prasto grunto pagrindo pakanka tokiem įtemimam kiek lieka atmetus šoninę
trintį. auris1@splius.lt

o šeip geriau susirask konstruktorių, padarys pamatų projektuką, kainuos
500-800lt bet žinosi kad pamatai bus tokie kokie reik. Tie kas patys
projektuoja ir stato logiška kad viską 2x atsarga padaro, gi blogiau nebus
tik kad užsakovui brangiau :)

"Zaba"  parašė naujienų news:k2di3c$h7u$1@trimpas.omnitel.net...

Kodel nekyla klausimu, kyla ir labai daug...