Tema: Re: Pamatu irengimas
Autorius: bzik
Data: 2012-09-05 11:34:47
priklauso nuo situacijos. Jei yra nebrangiai klojiniai, tai su jais greičiau ir pigiau. Jei viską kaltis vietoje, tai su blokeliais paprasčiau, bet reikia vertint blokeliai+atvežimas+sustatymas vs. medžiagos klojiniams+sustatymas. Armavimo prasme monolitą gali padaryt tvirtesniu, nei su blokeliais, bet čia jau reikia žiūrėt kas bus ant pamato. Man karkasiniam pagalbiniam jie labai pravertė, nors bendras pamatų įrengimas kainavo bent 30 proc. brangiau (viską darant pačiam).