Tema: Re: Vakuuminio Saules kolektoriaus skrodimas
Autorius: Sail
Data: 2012-09-06 14:10:25
Nu tai fain, kai pas tave drain back sistema galima pasidaryti, ir as tokios
noreciau. O pas mane namas dvieju aukstu, o katiline rusy siaurinej pusej.
Be sansu.

O siaip nuliudinai, reiskia dvesia tas varis gan daznai. Na bet tarsi
sutariau del vario pirmos partijos, ziuresiu rezultata.

As sau dabar irgi plokscia uzsimeciau, pora kvadratu, plius keli juodi
radiatoriai dezese, ir dar kolbas va reiks sutaisyt. Manau bus kuriam laikui
visai gerai.