Tema: Re: Vakuuminio Saules kolektoriaus skrodimas
Autorius: Sail
Data: 2012-09-03 12:55:27
Na tai ir aš vietoj išskrosto heatpipinio kolektoriaus užsimečiau 2 kvadratų
plokščią, liko tik šįvakar vieną sujungimo vamzdį padaryti, įstatyti ir
pripompuoti sistemą. Žiūrėsim, koks efektas bus. Reikia gerą orą išnaudoti,
kol įmanoma dirbti ant stogo.

Ir iškėliau galų gale vamzdžius iš kamino šachtos. Dabar galėsiu pasistatyti
kieto kuro katilą. Va čia ir bus pagrindinė ekonomija.

Tarp kitko, dvėsė ne visi vamzdžiai. Pas mane dviejų rūšių buvo, ar tai
gamintojo kito, ar partijos, bet liko dar veikiantys.