Tema: Re: kas spaudzia sultis aplink Vilniu
Autorius: Betas
Data: 2012-08-28 18:55:06
Fainas, bet brangus.

Sultis supilstau į 2L bambalius ir užšaldau.
1. Nereikia kaitinti ir kankintis kelias dienas pire viryklės.
2. Nekaitinant išlieka vitaminai.
3. skonis atšildžius kaip tik ką išspaustų.
4. Vasarą užšalęs bambalis tarnauja kaip šaldymo elementas kitiems
produktams šaltkrepšyje.

Vienintelis minusas - reikia takpaus šaldiklio.