Tema: Re: kas spaudzia sultis aplink Vilniu
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-08-28 18:30:15
ooo cia visai fainas dalykas. Man patraukliausias momentas tai, kad
atidarius sultis nereikia ju kisti i saldytuva ir gali taip laikyti. Aktualu
pvz. kad vaikams  per saltos buna is saldytuvo o ir siaip skaniau kambario
temperaturos. Tame puslapyje nemaciau kainu, kiek gaunsi litras? Aisku, tas
plastikas tai hmm, kazkaip stikline tara labiau imponuoja, ta prasme, kad ar
tikrai is plastiko nepatenka jokios medziagos i sultis. O ypac uzkaitinus
iki 80 laispniu.