Tema: Re: konsultacijos - vonios spinteles gaminimasis
Autorius: Mikrobas
Data: 2012-08-28 08:04:24
"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
news:k1gtom$hns$1@trimpas.omnitel.net...

> "valytojas" <valytojas@valytojas.lt> wrote in message
> manau min 2, bet nedaugiau 3 :) cia nuo uzdarytu dureliu/stalciu

labiau grozio kalusymas, gali daryti lygiai su stalvirsio briauna (jei
stalvirsis ir dureles is tos pacios medziagos), gali iskisima derinti su
rankeneliu matmenimis. Virtuvinese spintelesi stalvirsis islenda ~2cm (~4cm
nuo karkaso)

> o kam palikti, uzdarytoje busenoje gal 1 mm tarpelis, bet kam tau jis
> aktualus skaiciavime???

Dureles paprastai buna 4mm mazesnes negu sointeles isoriniai matmenys, todel
lieka 2m is abieju sonu ir gaunasi 4mm tarp dvieju dureliu. Man asmeniskai
graziau siek tiek mazesni tarpeliai todel stengiuosi daryti 3mm mazesnes
dureles, bet kai dureliu daug toki varianta labai sunku sureguliuoti. Vienai
spinteles galima dar labiau didinti dureles. Tarp dureliu ir stalvirsio
panasus tarpelis kaip ir tarp dureliu.

> manau ok, Lenviau skaiciuoti. Nors pakaktu ir 3 mm.

> o cia tai nx tau to reikia. tu primesk kiek tau tas "pigiai" kainuos su
> ispjovimu + kaip tvirtinisi? stabilumo per akis ir presuoto kartono su
> vinimis.

Kardonas puikiai laikosi, taciau jis dedamas jei sienoje nera vandens ivadu,
kitaip ispjovimai bjauriai atrodo ir geriau isviso nedeti negu mesineti
kiekviena ivada.

> o kaip su buitine technika, pvz standartinis gylis pritaikytas apie 60 cm.
> siaip kriaukle per kokius 5 cm nuo stalvirsio briaunos is priekio.

Imontuojama butinine technika yra ~550/560mm gylio, todel ir spinteles
daromos 560mm gylio, plius dureles ~20mm, plius stalvirsis issikisa ~20mm.
Ten kur niekas neriboja, galima doryti ir mazesni gyli.

Kojeles kuo arciau sonines briaunos, idealu jei sonine briauna remiasi i
kojele, kitaip (priklausomai nuo pacios konstrukcijos) gali atsirasti
lauzimai sujungimo vietoje. Prie sienos tvirtinti naudinga, kad nejudetu.