Tema: Re: konsultacijos - vonios spinteles gaminimasis
Autorius: T:\)
Data: 2012-08-28 01:53:10
"valytojas" <valytojas@valytojas.lt> wrote in message
news:k1gqed$f6v$1@trimpas.omnitel.net...
> Susimečiau spintelę į voniai http://postimage.org/image/p6391x5mh/ kilo
> keletas klausimų:
> 1. stalviršio storis ~38-40 mm, kiek jį iškišti už fasadinių durelių? 2-3
> cm?
manau min 2, bet nedaugiau 3 :) cia nuo uzdarytu dureliu/stalciu

> 2. kiek atitraukti nuo krašto fasadines dureles, kad vyriai darinėtųsi
> tvarkingai? 1-5 mm?
o kam palikti, uzdarytoje busenoje gal 1 mm tarpelis, bet kam tau jis
aktualus skaiciavime???

> 3. koks tarpelis turi būti paliktas tarp stalviršio ir fasadiniu durelių?
> ~5mm?
> 4. koks tarpelis turi būti tarp uždarytų durelių, stalčoų ir pan? ~5 mm ne
> perdaug?
manau ok, Lenviau skaiciuoti. Nors pakaktu ir 3 mm.

> 5. galinė sienelė turi būti iš 18 mm plokštės ar galima naudoti 10mm, o
> gal presuoto popieriaus su laminuotu/dažytu vienu šonu? Esu matęs, kad
> būna tuščia ir atvira, kažkaip papildomi keli kvadratai pigesnės plokštės
> konstrukcijai suteiktu tvirtumo ir stabilumo.
o cia tai nx tau to reikia. tu primesk kiek tau tas "pigiai" kainuos su
ispjovimu + kaip tvirtinisi? stabilumo per akis ir presuoto kartono su
vinimis.

> 6. spintelė bus 45 cm gylio(pagal įleidžiamą plautuvę į stalviršį), kilo
> klausimas kodėl virtuvinių spintelių gyliai prasideda nuo ~45 iki 56, ir
> pritaikyta 60 cm stalviršiui, jei gylis 45 cm tai negi iškiša priekyje 15
> cm? Ar čia tiesiog gale iškiša kokius 12-13 cm ir prie sienos priglaudžia,
> o priekyje iškiša kaip priklauso 2-3 cm?
o kaip su buitine technika, pvz standartinis gylis pritaikytas apie 60 cm.
siaip kriaukle per kokius 5 cm nuo stalvirsio briaunos is priekio.

> 7. kaip spintelėm parinkt tinkamą kojelių montavimo vietą, kad spintelė
> būtų stabili? Ar tiesiog nesukt galvos ir prisukt poroje vietų prie
> sienos?
is ko tu tas spinteles darysi, ir kas ant ju supsis, kad taip aktualu
stabilumas. Net rusiski baldai stovedavo stabiliai :) Keturios kojos ir tiek
ziniu. Primesk, stoves kelios spinteles tarpusavyje (jas gali sujungti) ant
virsaus vienas masyvus stalvirsis ir dar greiciausiai spinteliu galai iremti
i sienas :) Noredamas neisversi, nebent tik su lipalu busi suklijaves :) Su
pakabinam analogiskai, svoris bus zemyn, naturaliai vertikaliai issities
prikrovus leksciu, net jei ir kreivai busi susukes :)

> 8. gal būna koks impregnantas, derva ar lakas nutepti briaunas kurios yra
> nelaminuotos, na kad drėgmės nebijotų? ar čia jau perdaug svaiginuos?
imi skaidru (arba koki kitoki) silikona ir uzteplioji. PS paprastai
laminuotos irgi bijo dregmes, nes briauneles vistiek lieka nesaugotos.
Nezinau gal kas patars is baldziu, kas galetu pagelbeti (atspari plokste,
daugiau kliju, laminato juostele ne "kartono")

T:)