Tema: Re: Irankis - pagelbėtojas
Autorius: Edgaras
Data: 2012-08-28 21:34:27
nupirkau siandien paskutinius du is pasidaryk pats virsuliskese. turiu labai
dideli objekta kur daug sviestuvu pakabint reikia... tai darbuotojei jau
pramine sita iranki "NEGRU" :)) topex firmos, bet atrodo kokybiskas,
issiskleidzia iki tryju metru. kaina 75lt/vnt, daba pacio irankio modelio
nepasakysiu bet ant saskaitos matau teleskopinis stovas 07a430 bar kodas
353007899