Tema: Re: Irankis - pagelbėtojas
Autorius: Jager
Data: 2012-08-28 08:25:51
nu bandysiu ieškoti, nes kartais kol žmona prisišauki tai spėji ir alaus
išgerti, o tada jau ir dirbti nesinori :)

--
Jager

"memel"  wrote in message news:k19pcc$t08$1@trimpas.omnitel.net...

turiu naudojau, man labia patogus irankis ir ne tik koki gipsa montuojant.
dabar ir pats nesugalvoju kaip jis turi vadintis, bet tikrai maciau tose
musu senukuose ar moki vezi, boukofe ....  tikrai yra. Bus lengviau
uzvaziuot konsultantu paklaust ir paciupnet. Pats parsiveziau is svedijos,
kaip daznai pasitaiko ten pigiau nusipirkau.