Tema: Re: Kieto Kuro Katilas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-08-23 11:27:21
> ...Buferine talpa - tai tiesiog pagal katilo galinguma parinkta talpa kurios turetu pakakti, kad katilas sukurentu pakura optimaliu galingumu...

Labai logiska.

> Akumuliacine gi jau  yra skirta sukaupti reikiama silumos kieki namo sildymui...

Tuomet akumuliacine butu tik ta kur visa_talpa - buferine_talpa =
akumuliacine_talpa

Vadinasi sudegus pakurai tu uzkrauni buferine talpa. Tuomet uzkuri dar
viena pakura ir toliau pildai akumuliacine.

Sioje temoje zmogus uzkuria 50kW katila ir viena pakura uzpildo daugiau
kaip 3 kartus daugia buferiniu talpu ir tam reikalui nenaudoja
akumuliaciniu talpu.

Siandien man zmona parase su skypu:
nusiunte vakar mano rasyta medziaga sefas mokslo daktarui, o tas ja
pakoregavo taip, kad (cituoju) ji butu "pritrauktą" prie mokslinių
tyrimų. Tai dabar as nieko nesuprantu :)