Tema: Re: kavos aparatas
Autorius: Niccolo
Data: 2012-08-04 19:13:25
Aš panašų pirkau ebayjuje komplekte su malūnėliu rankiniu, mokėjau 100 Lt.
Juodą kavą daro man gerai :-).

"Tomas"  wrote in message news:jvht8l$um2$1@trimpas.omnitel.net...

Paskutini ka pirkau, tai tomefilipse espresso toki aliuminini, paprasta
primityvi, bet efektinga konstrukcija, kazhkas ar ne 17 Lt kainavo. Kava
gaunasi padori, jeigu pasistengus - uuuber padori, cefyras, 2 dienas shirdis
kalatojosi nuo 100 gr. puoduko, shakute ismeigus - beveik laikesi stacia.
Bet pastebejau toki dalyka: visu kavos aparatu likimas vienodas - po menesio
jie nusibosta ir atsiduria palepej.