Tema: Re: Porotherm 18,8 ar Keraterm 17,5
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-08-03 10:15:37
> Dariausi skaiciavimus neivertinant nei darbo nei cemento, vien tik
> blokelis ir plyta.
> 1.Roku Kerapor KS 20+D2
> -kubas 261, kvadratas 52,20Lt
> 2.
> plyta 120x250x88
> Svencioneliu KSP15
>
> 1plyta -0,67cnt. Kvadratas30,45Ltx2 eiles =60,91Lt
>
> 3.
> Lode Keraterm 25
> -kubas 219, kvadratas 54,75Lt

Man murijo pries 3. Palemono blokeliu kubas kainavo 170 ar 190 lt/m3.
Molio plytos kainavo apie 20% pigiau. Atvezimas is Kauno i Vilniu su
iskrovimu 500 litu uz 24m3.
Roku blokelius man siule uz 230 lt/m3. Kaimynas kitais metais pirko po
170 lt/m3 ar 190 lt/m3, nes Palemonas jam pasiule brangiau.

> As su savo architektu sutinku, nes siuliu zymiai daugiau nei blokeliu
> atveju. Ir plytos tikrai sunkesnes. Kas cia negerai?

Negerai kai "menininkai" ima pasakoti pasakas. Kuo sunkesnis muras tuom
geresnis namas. Ar zinai kodel i mura deda ankerius? Tam kad prie ju
pritvirtinti stoga. Ar zinai kodel betonines cerpes geriau, negu skarda?
Skarda kainuoja 20 lt/m2, o pigiausios cerpes 16 lt/m2. Del to, kad
pigiau? Ne. Del to, kad stogas pastovesnis.