Tema: Re: Porotherm 18,8 ar Keraterm 17,5
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-08-01 10:40:49
> Is pradziu arxitektas irgi labai buvo uz Roku keramika, bet pabuvus
> vienam objekte nuomone pakeite. Sako, kad labai suprastejus kokybe,
> pjaunant baisiai trupa, atpjaut normaliai isvis neimanoma, kai salia
> state nama is Lode, ir sako pats savo rankom atpjoviau viena blokeli, ir
> be jokiu trukimu. Tai sake, Roku tikrai neimt. Apie Palemona isvis net
> nesvarsciau.
> Gedas

Roku nezinau. Pas mane Palemono. Strabacimai, rozetes, fasado
kaisciai... vienas malonumas. Jeigu Rokai pradejo trupeti tai eme
taikyti uzsienietiska gamybos buda. Pritariu minciai statyti is molio
plytu. Koks 20-30% namo pas mane is plytu. Darbininkai dirbo uz ta pacia
kaina, o plytos pigesnes. Plytas darbininkai patys issiprase bambedami,
kad su 20 cm blokeliais jiems sunku suleisti kampus. Tai sakau gal norit
plytu? Kai atveziau vel bambejo, o as jiems sakau, kad del ju bambejimo
man namo kubatura isaugo 20% tiek pabrango medziagos ir darbas. Todel ne
as jiems, o jie man turi kompensuoti pabrangima. Mokejau uz faktine
sunaudota kubatura. Bet visi bambejimai baigesi.