Tema: Re: info apie namu kokybe, kainas ir tt.
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-08-01 11:52:59
2012-08-01 10:56, mindis rašė:

>  >
> taip, numatytas, eik pavz is sita
> http://www.tiktas.lt/index.php/lt/iki-raktu-ekonomisko-skydinio-karkasinio-namo-technologija
> ir spausk ant "komplektacijos detalizacija". vedinimo sildymo sistema
> padaryta pagal tavo svajone rekupertorius, oras-oras SS ir zidinys dirba
> vienoj sistemoj.

Nutylejai, kad "jungiami į vieną ortakių sistemą". Del mano minetos
priezasties grindinio sildymo nebus. Todel tai negali buti mano svajoniu
sistema. Mano svajoniu sistemoje numatytas rekuperatorius su imontuotu
silumos siurbliu, zidinys/krosnis i ortakius nejungiamas, o del silumos
siurblio dar neapsisprendziau: ar 10kW oras-vanduo + nerudijancio plieno
talpa talpoje ar 5kW zeme-vanduo 300 litru boileris su greziniu. Kaina
nesiskiria.