Tema: Re: Hidroizoliacija tarp pamato ir sienojų?
Autorius: Dzukas
Data: 2012-07-17 11:08:32
Tiesa pasakius galvojau apie ruberoidą, bet kažkodėl parašiau  "tolius".
Tolius iš ties labai plonas, o tas EUROVENT MAUER PVC taip pat tik iki 1 mm.
Betoninis pamato rostverkas nėra idealiai lygus, todėl po pirma sienojų eile
norėtųsi padėti kažką panašaus į senovinį ruberoidą,
kuris buvo storesnis ir labiau užpildydavo nedidelius nelygumus.
Dabartinis ruberoidas parduodamas "Senukuose" man taip pat pasirodė
skystokas.

Įdomu ką šiais laikais ant pamato deda rąstinių namų statytojai?