Tema: Re: Hidroizoliacija tarp pamato ir sienojų?
Autorius: neklausiu
Data: 2012-07-17 10:49:40
"Pagonis" <a@da.lt> wrote in message
news:ju31qt$tfg$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu tai pirmyn, gatavas produktas, nesmirdes kaip koks nors bituminis
> pagrindas- gali deti.
> EUROVENT MAUER PVC 30cm x 30m (90m2/rit) / Tik siek tiek su matematika pas
> juos negerai...:)
 tai pas statybininkus ne tik su matematika, bet dažnai ir su lietuvių kalba
negerai būna :-)

beje, tolis ir ruberoidas - ne tas pats. Čiupinėjau aš šiuolaikinį
ruberoidą, tai man jis kažkoks labai plonas pasirodė, palyginus su tuo, kas
buvo anais laikais.

Tolis, palyginus jį su ruberoidu, mažiau patvari stogo dan¬gos medžiaga.
Paklojamasis tolis neturi dengia-mojo sluoksnio. Jis gaminamas iš dangos
kartono, išmirkyto deguti-niuose miši¬niuose. Jo paviršius nebarstomas.
Paklojamasis tolis naudoja¬mas apatiniam stogo rulo-ninės dangos sluoksniui.
http://www.vedrana.lt/bendra_informacija_statybines_medziagos/