Tema: Re: Namo su daline apdaila statybos kaina
Autorius: Pagonis
Data: 2012-07-04 15:04:50
Nu jo, neprimetinesiu savo nuomones. Kas kaip nori, tas taip daro. Jei kada
sugalvosiu, kad man jo reikia- padarysiu sienute su durim ties 1.1 ir
viskas. :)
O jei tamburas sildomas ir vedinamas kaip ir kambariai- tai kaip ir
nebelieka prasmes prasmes jo uzsidaryti. Skaito, kad saltas gusis eis is
lauko i svetaine, bet man kazkaip tas neaktualu.