Tema: Re: Namo su daline apdaila statybos kaina
Autorius: eimaz
Data: 2012-07-04 12:33:29
išplanavimas tikrai ne protingiausias, bet skaityt brėžinius kažkam reikėtų
atidžiau :) įėjimas visai kitoje namo pusėje, o į katilinę tiesiog patekimas
iš lauko yra ir tiek. katilinė pilnai atitverta ir su langu. išėjimas į
terasą ir yra tik iš svetainės. 1 yra ne holas, o tambūras.

"spakainas"  wrote in message news:jt122k$665$1@trimpas.omnitel.net...

Bet šito tai išplanavimas durnas. Negana to kad įėjimas į namą - per
virtuvę, tai dar ir katilą visada matysi, o jei atitversi siena - tai
katilinė be lango, dujinio katilo nepastatysi. Virtuvė su svetaine
skirtinguose namo kampuose, ir šiaip, holas (1) išviso nesamoningai
suplanuotas, nx jis ten, prarandi plotą neaiškioms patalpoms, išėjimą į
terasą geriau tik iš svetainės būtų palikt. Antras aukštas suspaustas
irgi, miegamajam garderobinės nėr, vonios kambarys belenkokio dydžio,
bet neišplanuotas visai. Pirmam aukšte vietoj (1) tikrai geriau kokią
skalbyklą daryt, bet ir tuliką reik perplanuot. garažo nėr, net stoginės
jokios nenumatyta.

Nu hz, aš sau niekad tokio nestatyčiau, arba viską perplanuot reiktų,
nes labai jau toks "žalias".