Tema: Re: Vejos traktoriukas
Autorius: Sarunas
Data: 2012-07-04 08:31:09
na koks ten gali buti reikalingas servisas po 3 metu... tepalai, kuro
filtras, peiliai...
o pirkau Panevezyje UAB "Monvika"  www.monvika.com
ten turi ir servisa...
zinoma sluota paskui reikejo pirkti atskirai(~800 lt), nes pirkdamas
pagailejau pinigu(padariau klaida). nors kita vertus nezinau ar rudeni
apsieiciau be jos...daug lapu. Priekaba ir sniego peili dariau kartu su
meisteriais...