Tema: Re: Vejos traktoriukas
Autorius: Doncius
Data: 2012-07-03 17:15:52
Ni tai placiau papasakok, is kur pirkai, kaip su servizu reikalai, detalem?

"Sarunas"  parašė naujienų news:jsuuas$63d$1@trimpas.omnitel.net...

mane tai "zavi" tie grupiniai pasiulymai....7800 vertes !!! :) traktoriuka
uz 4800... kas ant seiles uzeina tokia verte ir uzraso...
As pries 3 metus pirkau 17,5 aj 107 cm  irgi brigsa, irgi amerikona su
hidraulika...uz 4400, kaip sakoma turiu irgi galima sakyti toki pat kledara,
kaip ir cia siulo...:). Na bet jis atidirba pas mane ...:) ir sniega valo ir
krovinius veza ir zole susluoja.