Tema: Re: Kaip daryti garazo ivaziavimo slenksti (9kb)
Autorius: Donatas
Data: 2012-06-29 08:17:24
Na gerai , gal ne taip pradejau... Manau ne mano vieno nuomone yra, kad
polistirolas tikrai reikalingas sildomoms grindims , kad nesildyti grunto. O
jei grindys nesildomos ir ypac garazo?
Jei eina kalba apie silumos nuostolius tai ziurint i savo sekcijinius
pakeliamus vartus darosi graudu, ten tai tikrai gaunasi viena siena plika ,
neskaitant paciu sekciju mazos silumines varzos ir baigiant tuo , kad
sandarumo per perimetro gumas tikrai nebus. Tai ar tikrai tas polistirolas
po grindimis gali is esmes ka nors dar pakeisti ?

--
Donatas