Tema: Re: Kaip daryti garazo ivaziavimo slenksti (9kb)
Autorius: eimaz
Data: 2012-06-27 00:04:58
tai vat konstruktoriaus ir klausk kaip tau suvesti trinkeles. beje,
konstruktorius irgi nubraižė garaže nedėti polistirolo ir grindis lieti 5cm
storio?
pas mane lygiai taip padaryta kaip tavo brėžinyje, tik vietoj pamato ir po
visom grindim 10cm polistirolo.

"Donatas"  wrote in message news:jsd7ou$tcp$1@trimpas.omnitel.net...

kai dare rostverka ji padare, (projekte taip pat buvo), dabar salinti ar
zeminti nedrisciau ...
Siaip itariu jis del pamato stabilumo , kad suristu per visa perimetra (cia
tik
mano nuomone ...)

--
Donatas