Tema: Re: Sklypai Siliniuose uz Baltu prospekto, Kaune
Autorius: Milas
Data: 2012-06-25 15:25:51
as domejausi tais sklypais gal praeita rudeni, tada sauke kazkas 105t. mano
manymun nesamone totali

komunikacijos - kada? neaisku
privazivaimas kada? - neaisku
is toli parode man kuoliukus, nes toliau brist nebuvo nei man noro nei jam.
Apie kaina sneket visai nelinke,
palinkejau sekmes ieskant durniu

palyginimui romainiuose, cia uz ginkluotes gamyklos su vosm komunikacijom,
jau esamciu keliu, elektros dezute 8a. jei dali grynais duodu galas 70t.

sprest patiems..