Tema: Re: Sklypai Siliniuose uz Baltu prospekto, Kaune
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2012-06-25 15:20:18
On 06/25/2012 12:51 PM, DDD wrote:
> Kur yra tas prie manes. Kodel butent ten pirkai.
> Dabar gyvenu silainiuose esu iprates, tai ir sklypo norisi kaskur salia,
> bet gal is tiesu neivertinu kitu niunsu.

Na pagrindinis patarimas tai butu neskubet. Pasiziurinek kas kur kaip,
skelbimus pasek. Prie vietos tai kazi ar verta ristis... tuo labiau, kad
silainiai tikrai ne pats geriausias/graziausias rajonas :)
Siaip ir namo siulyciau neskubet statyt. Vat man kol zemes paskirti
keicia, tai tiek visko prisiskaiciau ir prigalvojau, kad dabar visai
kitoki nama statysiu, nei kad pries metus buciau states.