Tema: Re: Rekuperatorius
Autorius: MS
Data: 2012-06-21 10:11:13
maniškis pagal dokumentus skleidžia ~60 decibelų. Tai ant 100% pajėgumo praktiškai ir dieną triukšmas erzinantis. Girdisi tiek šniokštimas/birbimas per difuzorius, tiek ir per palėpę prie rekuperatoriaus. Ant 50% naktį kažkiek girdisi, o kambaryje arčiausiai rekuperatoriaus ir gana stipriai. Žodžiu triukšmas truputį nuvylė...