Tema: Re: Rekuperatorius
Autorius: Maiklas
Data: 2012-06-20 19:58:54
triuksmo nematavau, bet dirbant nominaliu ,mano atveju, rezimu - 100m3/h,
as jo negirdziu
nuo 200m3/h jau pradeda girdetis oro sniokstimas - cia kalba eina , kai
rekupas vienas pats dirba, be vamzdyno
o praktiskai, ne i rekupo skleidziama garsa reik kreipt demesi, o i garsa
sklindanti is difuzoriu patalpose. cia jau viskas priklauso nuo teisingo
projektavimo ir teisingo montazo