Tema: Re: Kuom plaunat ....
Autorius: monaxas
Data: 2012-06-19 21:01:03
Tai kaip tu stacionarią tempsies ant pievutės? Pavėsinėse privalumas kad per
dulksną procesas nesigadina. Ir jei darysiuos stacionarią - ji bus po stogu.

"eimaz"  parašė naujienų news:jrpatb$1dq$1@trimpas.omnitel.net...

kur aš raudoju dėl trinkelių?
o dėl šašlykinės, tai žinok dar būna tokių durnių, kurie pasidaro
stacionarias šašlykines pavėsinėse. net nesupranta, kad galima šašlykinę
nusitempt ant pievutės.

"hedgehogus paiuricus"  wrote in message

atsiprasau, turbut busi riebalinagalve jautri mergaite.. o siaip nematau
reikalo dedikuot tai sunkiai nerzaveikinei saslykinei vieta, kai gerai stovi
ir ant pievos

gi raudot del trinkeliu ir viesai deklaruot savo neukiskuma tai jau kazkoks
nukrypimas netoli frigatriskaidekafobijos

--
eM