Tema: Re: Kuom plaunat ....
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-06-19 09:13:08
Pas mane elementari kepsninė stovi ant klinkerio trinkelių, tai niekuom
neplaunu, lietus viską nuplauna. Tiesa ant medinės tersos apsitaško, po
lietaus matosi sausos dėmės, bet man tai netrukdo. IMHO dėmės ant trinkelių
labiau psihologinė problema nei iš tiesų egzistuojanti. Pasisodinkite kieme
medžių, gėlių, krūmų, pastatykite šiltnamį, esu tikras dėmių nebepastebėsite
:)