Tema: Re: Niamdar- ka galvojate?
Autorius: RS
Data: 2012-06-17 13:46:09
Paprastoj saslykinej mesa kaitina nuo zariju kylancios karstos dujos +
siluminiai spinduliai. Cia ikaitusios dujos kyla i virsu per sona, mesos
beveik nepasiekia (todel toks elektrinis variantas butu nelabai
ekonomiskas), kaitina tik infraraudonieji, todel jei apacioje yra
karsciausia, apatiniam iesmui neturetu buti per salta.Tik va, kadangi tos
karstos dujos pagrinde eina pro sali, mesa maziau isigers saslykui budingo
aromato, ir rezultatas turetu gautis labiau artimas tam kai saslykas kepamas
pvz orkaitej. Na, cia geriau pakomentuotu kas praktiskai isbande.