Tema: Re: Niamdar- ka galvojate?
Autorius: Night
Data: 2012-06-15 12:39:45
Va lietuvisko paprocio kepama mesa laistyti kuo papuola (alum, vynu, acto
marinatu ir kitais velniais) visai nesuprantu, o juk tulas lietuvis, akis
isputes aiskina, kad reguliariai apipylus mesa skysciu ji sultingesne
gaunasi.... Mano galva, tai absoliuti nesamone, nes norint islaikyti sultis
mesos viduje reikia kepti karstai ir trumpai ir palaikyti kuo pastovesne jos
temperatura, o apipylimas saltu skysciu ja vel siek tiek atsaldo, ir
sultingumo tai jau tikrai nepriduoda... Jei nuo lasanciu riebalu uzsidega
ugnele - pakeli iesma ir uzpili vandenuko.